טיפים לטעימות באולמות וגני אירועים

כמה דברים שאני מציעה להקפיד עליהם בטעימות באולם אירועים.

  1. להביא איתכם עותקים של התפריט וכלי כתיבה, כך שכל מי שמגיע לטעימות יוכל לסמן ליד המנות את דעתו.
  2. תדאגו שכל מי שמגיע לטעימות מפרט כמה שיותר מה שהוא חשב על המנה (ולא רק אם היא היתה טעימה לו או לא) – מה הוא חשב על התיבול, האם היה חסר משהו במנה (רוטב, לימון או משהו אחר), על גודל המנה, עיצוב המנה, אופן ההגשה שלה וכו'. בחלק מהאולמות הקייטרינג גמיש ומוכן לעשות שינויים מסוימים במנות כדי שיהיו לטעמכם. חלק גם עושים את השינויים עוד במקום כדי שתוכלו לוודא שזה מתאים לכם. בכל מקרה, אל תחליטו על התפריט במקום, לא משנה כמה מלחיצים אתכם לסגור את התפריט.
  3. בזמן הטעימות באולם שימו לב למלצרים, אם הם מגישים יפה את המנות, אם הם יודעים לענות על השאלות שלכם וכו'. תסתכלו גם איך מגישים את המנות בעמדת ההגשה.
  4. לדעתי, כדאי שהאוכל בחתונה יהיה מספיק מגוון, כדי שכל אורח יוכל למצוא סגנון אוכל שמתאים לו.
  5. תבקשו לטעום גם מהמנות הצמחוניות.
  6. אני חושבת שאת הדיונים על המנות צריך לעשות בסוף בבית או במקום אחר, רק לא באולם עצמו.
  7. תשמעו את הדעות, אבל בגלל שיהיה לכל אחד מה להגיד ולכל אחד יש את הטעם שלו, אי אפשר להחליט משהו שכולם יהיו מרוצים ממנו. בגלל זה אני מציעה לשמוע את מה שיש לכולם להגיד, לכתוב לכם את הנקודות שנראות לכם חשובות ולא להיכנס לויכוחים על דברים מיותרים. תכתבו ואחר כך תדברו ביניכם (בלי ההורים, האחים והחברים) ותחליטו מה שמתאים לכם.
  8. אם עשיתם את הטעימות ביום שבו אין אירוע אני חושבת שכדאי לבדוק בערב שבו יש חתונה איך מגישים את המנות, כי נראה לי שיש הבדל. בטעימות מאוד משתדלים שתהיו מרוצים ומקפידים על הפרטים, ובאירוע פחות מקפידים, אולי גם כי ביום של אירוע צריך להוציא כמות גדולה של מנות, לא כמו בטעימות, וקשה להקפיד על כל מנה כשיש כל כך הרבה מנות שצריך להוציא לאורחים.

כתיבת תגובה