כדאי לקחת מפיק חתונות?

לארגן חתונה זאת לא המשימה הכי פשוטה. זה גם עניין של אופי. יש אנשים שאוהבים לארגן ולהתעסק בבירורים, השוואות המחירים, קריאת כתבות על חתונה וכו', ויש כאלה שזה ממש לא מעניין אותם ואפילו מעיק עליהם.

אני מכירה זוגות שלחתונה שלהם הם לקחו מפיק חתונות, כי פשוט לא היה להם כוח להתעסק עם כל הארגונים. יש כמה בעיות עם מפיק חתונות:

  • מגבלה בבחירת הספקים – אי אפשר לבחור בדיוק את הספקים שמתאימים לכם. גם אם אין לכם חשק להיכנס לזה, עדיין תראו לפעמים שחשוב לכם שיהיו דברים מסוימים אצל ספק החתונה, ולא תמיד תמצאו את מה שאתם רוצים בספקים של מפיק החתונות.
  • ערפול בנוגע למחירים – המחירים של הספקים הם לא ברורים דרך מפיק חתונות. אתם לא יכולים לדעת מה המחיר של צלם חתונות, למשל, אם הייתם מגיעים אליו ישירות לעומת המחיר שנותנים לכם דרך מפיק החתונה שלכם. במקרה הזה אני חושבת שצריך לזכור שהמפיק שלכם, עם כל היחס האישי שהוא בטח יתן לכם, הוא עדיין צריך להרוויח כסף. שמעתי על מפיקי חתונות שמשחקים אותה כאילו אתם חוסכים כסף דרכם, אבל בעצם זה יוצא לכם יותר יקר ואתם לא יכולים לדעת. בשביל לבדוק את זה באמת צריך לשלוח מישהו ישירות אל הספק שישאל כמה זה עולה בדיוק לאותו יום של החתונה שלכם (כי המחירים יכולים להשתנות לפי תאריך החתונה). לפי מה שאני קראתי באינטרנט זה יוצא יותר יקר עם מפיק חתונות.
  • טלפון שבור – במקום לדבר ישירות עם הספקים שלכם, אתם תדברו עם מפיק החתונות שלכם והוא ידבר עם הספקים וככה יכול להיות שדברים יפלו בין הכיסאות או שהמפיק ישכח להעביר לספק שלכם מידע שהיה חשוב לכם. בקיצור, זה מקום לטעויות.

בשורה התחתונה, אני לא הייתי ממליצה לקחת מפיק חתונות, כי זה יוצא יותר יקר ולא באמת חוסך יותר מדי בארגון של החתונה. בעצם מה שזה נותן זה בחירה מתוך רשימה מצומצמת של עסקים, ובשביל זה אני חושבת שלא צריך מארגן חתונות. אפשר לעשות את זה לבד.

כתיבת תגובה