השתתפות בן הזוג בארגון החתונה

יש כלות שמעדיפות שבן הזוג שלהן לא יתערב להן בארגון החתונה, והן יוכלו להחליט את כל ההחלטות בלי ויכוחים ובלי שהוא "יפריע" להן בארגונים. אבל יש כלות שדווקא מעדיפות שבן הזוג יקח חלק אקטיבי בארגון ויוריד מהן חלק מהנטל. אני חושבת שרוב הגברים לא ממש מעוניינים בפרטים של תכנון החתונה ולא ממש חשובים להם פרטים מסוימים שלנו חשובים.

נראה לי שברוב המקרים שתשאלי את בן הזוג שלך מה דעתו לגבי פרט מסוים בארגון החתונה (כמו אם עדיף חופה בעיצוב כזה או אחר) תקבלי תשובה אדישה, כי לא ממש יהיה לו חשוב ואת יכולה להרגיש שבכלל לא אכפת לו מאיך שהחתונה שלכם תראה.

אני מראש חשבתי שאצטרך להחליט את רוב ההחלטות בעצמי, כי הוא לא ידע להגיד לי מה נראה לו עדיף. מראש חשבתי שגברים הם אדישים לגבי פרטים שלדעתם הם סתם "קטנות" ולא דברים חשובים. האמת שהוא הפתיע אותי. עדיין היו הרבה מקרים שקיבלתי תשובות אדישות, אבל הופתעתי כשהוא התעקש על דברים מסוימים שלדעתו יהיו יותר טובים לפי איך שהוא רואה את זה.

הטיפ שלי לכלה עם בן זוג אדיש בנוגע לארגון החתונה

אם את רואה שבן הזוג שלך לא ממש בקטע של להגיד לך אם הוא מעדיף דבר כזה או אחר, תצמצמי את ההתייעצויות איתו על דברים. זאת אומרת, אל תשאלי אותו על פרטים ממש קטנים, כי הם יראו לו קטנוניים. לדוגמה, אל תשאלי אותו איזה צבע של מפות הוא חושב שיראה יותר טוב בחתונה שלכם.

החלטות לגבי איזה ספקי חתונה לקחת אני חושבת שכדאי מאוד לעשות ביחד ולא לתת לבן הזוג "להתחמק" מזה. במיוחד לגבי איזה צלם ותקליטן לחתונה כדאי לבחור. הצלם צריך ללוות אתכם לאורך כל יום החתונה ובן הזוג שלך צריך להרגיש בנוח עם הצלם, כדי שיצאו לכם תמונות טובות בלי פרצופים חמוצים.

בחירת התקליטן לחתונה שלכם תשפיע על סגנונות המוסיקה שהוא ישים באירוע שלכם. גם החתן צריך לרקוד וליהנות במסיבת הריקודים בחתונה. אם תבחרי את התקליטן בלעדיו יכול להיות שהוא לא יתחבר למוסיקה בחתונה וזה יהיה פחות כיף.

בשורה התחתונה, בשביל שבן הזוג שלך יעזור לך בדברים של ארגון החתונה וההחלטות שצריך לעשות, תפחיתי בשאלות שהן בגדר קטנוניות (את אלה את יכולה להפנות לאמא, אחות או חברה) ותתייעצי איתו בנוגע לדברים החשובים (בחירת ספקים, בחירת מנות וכו').

כתיבת תגובה